Breid je bedrijf uit in volume, markt of winst

door de Convincing Power principes toe te passen

Project of sprint

Start met een project of sprint

Maak een flinke spurt met jouw belangrijkste thema

Je wilt iets aanpakken op marketing (strategie), web of grafisch design. Je hebt een van de thema's gezien en bent geïnspireerd om nu door te pakken.

Kenmerken van een project

  • Uitgangspunt is helder en kun je kernachtig omschrijven
  • Het is duidelijk wat opgeleverd moet worden
  • Wellicht heb je al een idee of richting van oplossing
  • De opleverdatum is bekend
  • Het budget is bekend

Kenmerken van een sprint

  • Uitgangspunt is helder en kun je kernachtig omschrijven
  • Het is nog niet duidelijk welke oplossing nodig is
  • Je staat open voor oplossingsrichtingen die tijdens de sprint zich voor doen
  • Je weet zeker dat je de hoogste waarde uit de beschikbare tijd haalt
  • De opleverdatum is bekend
  • Het budget is bekend

Ik ben geïnteresseerd, wat nu?

1. Er is nog geen project omschrijving

Is het project nog niet helder genoeg of is er intern nog te weinig draagvlak voor je plannen? En wil je graag tot een goede én inspirerende projectomschrijving of businesscase komen zonder gedoe.

2. Er is al een goede omschrijving

Heb je een idee of project en wil je nu snel doorpakken? Laten we dan snel beginnen en vertel over de plannen.

Of liever een nieuwe website?

Wil je een veilige website met marketing en design, kijk dan op ConvinceSite. We hebben een speciaal webteam met design, frontend en backend. We maken gebruik van CraftCMS, het super gebruikersvriendelijke en technisch top notch en superveilige systeem.


Overtuig sneller door: