Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

sep. 25 2007
 

saenlogo.jpg

Snel groeiend middelgroot bedrijf, elektronische beurshandel

2007

Doel korte termijn:
Via de website (nieuwe) werknemers binden.

Doel langere termijn:
Verhogen van de merkwaarde.

Voorstel:
Een passende slogan en basisconcept bedenken voorde visuele vertaling van de bedrijfsfilosofie. Website moet de specifieke doelgroepen prikkelen.

Vertaling:
Opvallende website en slogan, die aan alle competenties voldoen.

Resultaat:
- Website en slogan zijn onderscheidend in de branche.
- De slogan is zelfs bruikbaar bij functioneringsgesprekken.
- In de overige items is het basisconcept doorgevoerd.
- De organisatie is trots op de nieuwe website.
- De uitingen verhogen de merkwaarde.

Ga naar de website

08.jpg

De Eight Elements of Excellence komen terug op de pagina

09.jpg10.jpg11.jpg

Elk main-button heef een eigen illustratie

12.jpg

Voor deze klant is de complete styling en branding ontworpen

Posters met de Eight Elements of Excellence

09.jpg

Advertenties

22.jpg

Beurs banner

23.jpg

Webbanners

19.jpg20.jpg

In 2008 hebben we een complete restyling doorgevoerd


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring