Sneller klanten door heldere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

nov. 26 2007
 

Nieuwe klanten vragen regelmatig om een positioneringstraject of strategie door Sibren ontwerpt.

Deze klanten willen communiceren dat het bijvoorbeeld nieuwe (aanvullende) diensten levert, of juist meer specialiseert, of een one-stop-shop is, etc. Als ik een voorbeeld van een positionering aan ondernemers presenteer, neemt het enthousiasme toe. De praktische mogelijkheden en het effect blijken vaak een eye-opener te zijn. Een voorbeeld is de nieuwe positionering voor Fersys Haarlem: praktisch uitvoerbaar en maatwerk voor de organisatie (zie het basisbeeld hieronder).

De website van Fersys: www.fersys.nl

fersys

Kenmerken van een positioneringstraject bij Sibren ontwerpt

  • Terug naar de kernwaarden van het bedrijf
  • Vaststellen en verscherpen van het onderscheidend vermogen
  • Nieuwe aansluitmogelijkheden naar de doelgroepen, waarbij bestaande én nieuwe media ingezet worden
  • Creatieve vindingen om diverse communicatie-momenten met de doelgroepen te benutten
  • Praktisch en verrassend goed uitvoerbaar plan dat jaren meegaat
  • Tastbare resultaten, zoals nieuwe klanten in een andere doelgroep

Bel voor nieuwe perspectieven en praktische oplossingen met de studio: 023 540 61 80


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer