Sneller klanten door heldere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

mrt. 16 2008
 

Als de ontwerper klaar is kan de klant beginnen

Graag vraag ik klanten naar het (werkelijk nuttig) effect van mijn ontwerpen en of de dienstverlening volledig aan de verwachting voldoet (reflectie). Want als mijn opdracht afgerond is, kan de klant aan de slag. Gelukkig worden mijn ontwerpoplossingen werkelijk ingezet op de dagelijks werkvloer bij de klanten. En dat vind ik de belangrijkste motivatie om aan opdrachten te werken. Dat creaties een langere levensduur hebben en werkelijk goed gereedschap is voor werknemers om hun werk gewoon goed te (blijven) doen.

Het klant tevredenheids onderzoek

Ik vind het belangrijk om van mijn klanten te weten wat zij van de dienstverlening vinden. Het klant tevredenheids- onderzoek (KTO) is een krachtig instrument om scherp in te spelen op behoeftes van klanten en voor het bepalen van strategie op langere termijn.
Soms geven klanten spontaan een schriftelijke reactie, gewoon omdat de méér dan tevreden zijn, zoals bij Saen Options, een middelgrote beurshandelaar.

Directeur Saen Options:
Ik wil je persoonlijk even bedanken voor de zeer mooie website. Het design, styling en presentatie zijn fantastisch! Well done! Op een mooie samenwerking!

Ontwerp website Saen Options 2017

Manager Saen Options:
Sibren worked on our websites as well as some printed material. He was able to add new flavor to the brand. His work shows that Sibren was able to integrate the message that we wish to communicate in his designs. Sibren is a partner in the creative process and helps to turn ideas into practical designs. His personal and dedicated approach is highly appreciated.
Top qualities: Good Value, High Integrity, Creative
hired Sibren as a Graphic/Web Designer in 2005, and hired Sibren more than once

Middel en doel

Het ontwerpen is voor ons team een middel om met de klant de doelstelling te bereiken. Meetbaar, voelbaar en beleefbaar. Als ik zie dat een klant werkelijk in de tijd vooruit kan met de creaties ben ik pas echt tevreden. Dat is onze werkelijke drive!

Effectieve aandacht dor design voor een prima prijs.

Naar website Sibren.nl


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer