Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en grafisch design

mei 16 2008
 

saen1.sibrenonline.com

Situatie

Het bedrijf is verhuisd naar Beursplein 5 (het historisch handelscentrum van Nederland) letterlijk op dezelfde vloer waar in 1914 voor het eerste gehandeld werd. Het gebouw is bedacht door P.J.H. Cuijpers die ook het Centraal Station en het Rijksmuseum ontwierp. In het gebouw is ook Euronext gevestigd. Euronext NYSE is gefuseerd met New York Stock Exchange (NYSE).

Saen Options wil doorgroeien en snel meer personeel aannemen. Hiervoor ontbreekt het nodige promotiemateriaal voor de HR afdeling. Het bedrijf is veel op universiteiten aanwezig om aspirant programmeurs en handelaren te interesseren voor een stage.

Issue

De bestaande corporate site is geschikt voor alle stakeholders, maar is niet geschikt voor werving van nieuwe werknemers. Er moet dus een wervings site komen en gericht promotie materiaal.

Aanpak

Er is een nieuwe styling bedacht en als eerste toegepast op een advertentie. Deze is in de Intermediair geplaatst -het work-life platform voor hoogopgeleiden – en doorgeplaatst in diverse studenten bladen. Hij is ook als groot formaat poster gebruikt bij de wervings beurzen op de universiteiten.

Resultaat

Ziehier de full-coulor advertentie. Andere middelen kunnen (nog) niet getoond worden wegens vertrouwelijke informatie. Klik hier voor een groter formaat >>

De HR afdeling kan hun verhaal makkelijker overbrengen. Restyling van de website is in ontwikkeling en is binnenkort op www.werkenopbeursplein5.nl te zien. 

Verder worden ook een beurswand, t-shirts en posters ontworpen en gerealiseerd.




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring