Betere klanten door heldere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

aug. 10 2008
 

Saen Options groeit en en is daarom verhuisd naar Beursplein 5 in Amsterdam. Aanleiding om de website te restylen is om nog aantrekkelijker te worden voor werknemers.

Met het groeien van de organisatie is het ook belangrijk om goed personeel aan te trekken. Met de nieuwe website is een goede indruk te krijgen van de 'nieuwe' werkruimte. Ook RTLz is op de vloer aanwezig.

Om een goede indruk van de ruimte te krijgen is een concept bedacht waarbij filmpjes volledig geïntegreerd worden in de website. Juist door video's is de grootsheid van Beursplein 5 te 'voelen'. Alles is bedacht, begeleid en gecoördineerd door Sibren ontwerpt. Van concept tot en met het programmeerwerk.

Naar de website >

saen_website_2008_comp.jpg


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring