Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en grafisch design

aug 11 2008
 

Op het moment verzorgt Sibren ontwerpt een nieuwe stijl voor Saen Options in Azië

Hieronder de uitnodiging die gemaakt is voor de opening van Saen Options Hong Kong. Op 08-08-08, de Chinese geluksdag, is de opening gevierd. Tijdens de opening was er een Live-beeldverbinding met de vestiging in Amsterdam. Op het moment worden andere middelen als de brochure, website, etc ontwikkeld.

Saen Options

Ziehier de de cover van de uitnodiging. Andere middelen kunnen (nog) niet getoond worden wegens vertrouwelijke informatie. Klik hier voor een groter formaat >>


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring