Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

aug. 11 2008
 

Op het moment verzorgt Sibren ontwerpt een nieuwe stijl voor Saen Options in Azië

Hieronder de uitnodiging die gemaakt is voor de opening van Saen Options Hong Kong. Op 08-08-08, de Chinese geluksdag, is de opening gevierd. Tijdens de opening was er een Live-beeldverbinding met de vestiging in Amsterdam. Op het moment worden andere middelen als de brochure, website, etc ontwikkeld.

Saen Options

Ziehier de de cover van de uitnodiging. Andere middelen kunnen (nog) niet getoond worden wegens vertrouwelijke informatie. Klik hier voor een groter formaat >>


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring