Beste klanten door maximale toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

jan. 02 2009
 

Wellicht vindt ook u het lastig om te kiezen hoe u uw product effectief kunt promoten. Er is immers zovéél mogelijk, maar wat is de beste oplossing. En hoe zorg je dat de investering voldoende oplevert?
Mogelijkheden Het is prima mogelijk om verantwoord uw product positief onder de aandacht van de doelgroep te brengen. Het maken van een reclamecampagne zorgt bijvoorbeeld voor een tijdelijke injectie van uw verkoop, maar daarna heeft u snel weer een nieuwe impuls nodig om de verkoop weer te stimuleren. Bouw consistent aan uw communicatie Het belangrijk slim om te gaan met korte acties door bijvoorbeeld een tweesporen-beleid. Zorg dat de korte acties ondersteund worden door een solide opbouw van uw merk.  Op deze wijze blijft u aan uw merk bouwen en verspilt u uw geld niet. U kunt bijvoorbeeld uw actie in herkenbare huistijlkleuren houden of reclame maken met uw ISO-certificering als thema. Zoek een creatief partner U kunt beter een 'sparring partner’ in de arm nemen die op basis van uw lange- en kortetermijn doelstellingen de benodigde visuele ondersteuning bepaalt.  Zo is bijvoorbeeld snel vast te stellen of het nodig is om meer een ‘familie’ te creëren waarmee uw productmerk(en) een goede plek krijgt binnen uw bedrijfsnaam.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer