Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

feb. 28 2010
 

Veel bedrijven zijn in deze tijd een oplossing aan het zoeken voor de manier waarop klanten graag bediend willen worden. De consument heeft meer opties omdat door internet en realtime (micro) blogg mogelijkheden meer opties mogelijk worden. Het heeft zin om na te denken bij wie je koopt en wat je precies wilt. Want wat je kunt kopen wat je wilt voor een prima prijs.... ergens. Soms is het even zoeken, maar het is er! Bedrijven ontdekken dat monopoly-posities verdwijnen en zijn op zoek naar andere mogelijkheden om de omzet op pijl te houden. En dat betekent: de klant centraal. En wat heeft dit met flow te maken? Alles! Er zijn eigenschappen in flow die perfect passen in oplossingen om klantgericht te leren denken. Enkele belangrijke zijn: - er is één richting /mainstream > van intern naar de klant toe - als je met dezelfde energie klantgericht wilt zijn moeten alle energieverspilling eruit gesneden worden - alleen als je écht enthousiast bent kun je het plezier aan de klant overdragen Het #onderscheidend zijn is nu écht belangrijk geworden omdat klanten kijken naar toegevoegde waarde. Welke belangrijke elementen (her)ken je in flow die ervoor zorgen dat de energie in de richting van de klant gaat? Heb je een mening over wel/niet toepassen van flow-elementen op de werkvloer en persoonlijk?


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring