Overtuig sneller met zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

mei 20 2010
 

Deze week is er bij ons in huis regelmatig het onderwerp: Vriendschappen en vrienden maken. Mijn dochter zit op de middelbare school en is erg bezig met hoe je nieuwe vrienden maakt. Hoe ging dat ook alweer? Het was zo vanzelfsprekend op de lagere school maar op de middelbare school gaat het toch heel anders: groepsvorming, uiterlijk, meer ongeschreven dan geschreven regels, verwachtingen, enzovoort. Er zijn zoveel factoren die erbij komen kijken dat het opeens een hele klus lijkt te zijn. Mijn vraag aan haar is: hoe ging het op de lagere school, wat gebeurde er waardoor je opeens tegen elkaar zegt dat je vrienden bent? Een duidelijke paralel zie ik nu bij bedrijven die tussen twee werelden manoeuvreren: Zoals het altijd werkte werkt nu niet meer (zo goed) en de nieuwe manier kennen we nog niet goed genoeg. Toch willen we "iets nieuws proberen" want dat hoort bij de nieuwe manier van communiceren.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring