Overtuig sneller met zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

mrt 25 2011
 

Twitteren vind ik heel leuk. Deze ochtend had ik de flow te pakken. Van een klant uit Azie kreeg ik een mooie reactie op een  ontwerp voor een bijzondere website. Dat maakte mij zo blij dat ik lekker aan het twitteren geslagen ben. Hieronder het resultaat. Ik ben wel benieuwd, hoe twitter jij? - onderwerpen - tijdstip - doelgroep gericht - het doel Sibren

___________________________________________________________________________________________ Reacties op  Wannadobusiness do at 16:59 CornelisdeMaijer Hoi Sibren, Ik zag ze al voorbij komen en nu valt t kwartje hahahahaha Onderwerpen: netwerken kennis delen Tijdstip: de gehele dag Doelgroep: (business) professionals Doel: bekender maken van www.wannadobusiness.com #WDB do at 17:04 Sibren Hé, mooi doel!!! Dank voor jouw reactie, leuk ;-) do at 17:08 Sibren Bij mij gaat het twitteren in de "tijds-gaatjes" die de dag meebrengen. De laatste tijd heb ik als doel om awareness te creëren rond mogelijkheden in huidige communicatie en de juiste mindset/perceptie bij mijn volgers te realiseren. En natuurljk fun & more ... ___________________________________________________________________________________________


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring