Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Juiste ritme, samenspel en sound

apr. 05 2011
 

**Aanbod**Offer**

juisteritme.jpg

.

De dansgroep heeft je in de greep, het swingt de pan uit. En je wilt meebeleven, meedoen. Als toeschouwer ben je helemaal ingetuned. Hoe zou het zijn als jouw bedrijf daar optreedt en de toeschouwers klanten en stakeholders zijn?

Eh, kan dat bij ons bedrijf ook?

Een team dat lekker loopt heeft de sound en soul te pakken. Die soul is er al, maar de kunst is om die te koesteren, er iets mee te doen:
- de performers volgen hun gevoel en hart
- de groep is supergeconcentreerd en gemotiveerd
- er is lef om iets te doen zonder te weten of iemand het ook leuk vindt
- ze hebben een duidelijk doel voor ogen
Kijk bij producten om te zien hoe je het kunt bereiken.

Maar wij zijn geen dans- en muziekgroep!

Dat klopt, toch zijn er veel overeenkomsten. Een bedrijf heeft ook een "soul", publiek, een team (of veel kleine teams), een focus en wil natuurlijk ook erkenning en succes. Hoe zou het zijn als jouw bedrijf en teams zo moeiteloos kunnen performen?
Stel dat er ruimte komt om eindelijk de soul van jouw bedrijf eens te laten zien? Wow, dan wordt het echt anders communiceren!
En hoe zou het zijn als nu die "oude plannen" weer eens afgestoft kunnen worden? Misschien zit daar wel net zoveel "swing" in als in de groep hierboven! En wellichtpast het precies bij de focus!

Stuur het "oude plan" maar eens per mail op, dan ontvang je voor feedback op potentie van het idee. En dat voor slechts € 500,00.
Reusltaat: Eén A4-tje met waardevolle feedback en suggesties hoe je het plan het beste kunt starten...


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: