Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Groeien en bloeien naar de top in jouw markt

jan. 10 2014
 

We ondersteunen je organisatie om groei te realiseren én de top-positie in je niche te bereiken. Dat doen we met Het ongewone groei en bloeipad, een methode om met minder moeite hogere klantwaarde te leveren én je merk krachtig op te bouwen via Strategie, Marketing en Design.

Benut het verborgen potentieel

Maak beter gebruik van je kerncompetenties: kijk van binnenuit naar de klant en al zijn behoeftes. Paralel kijk je vanuit de klant naar je organisatie. Je ontwikkelt tijdens diverse thema-middagen een overtuigende én realistische marketing strategie en stroomlijnt de versplinterde of haperende klantcommunicatie. Je leert hoe je een optimale ervaring voor je klant ontwerpt en in de praktijk brengt.

De methode levert meer enthousiaste, goed betalende klanten op. Enthousiaste klanten zorgen voor meer omzet en plezier. Ook bouw je een krachtig merk op waardoor het makkelijker wordt om samenwerkingsverbanden aan te gaan en de beste medewerkers aan je te binden.

Besparen en groeien

Het kost flink wat van de beschikbare tijd en het (leer)geld om de nieuwe initiatieven vanuit Business Development op de markt te brengen. Daarnaast moet je diverse balletjes tegelijk omhoog houden om de diversiteit aan diensten en klanten te 'managen'. 

Elke klantdoelgroep heeft zijn eigen aanpak nodig, zo wordt het marketing budget te snel opgeslokt en kun je je plan niet meer (goed) uitvoeren. Dat is een remmende factor op groei van het bedrijf en zit bloei in de weg.

Vereenvoudigen en versnellen

In Het ongewone groei en bloeipad is hierover nagedacht en integreert een strategische keuze met praktische uitvoering om met minder middelen meer te bereiken.In één thema-middag bepaal je wat je organisatie ongewoon maakt en hoe je het onderscheidende ongewone strategisch gaat inzetten.Je ontwikkelt in opvolgende middagen een aantrekkelijke merkbelofte en andere innovatieve marketing bouwstenen. Met deze bouwstenen stroomlijn je de communicatie waarin de klant centraal staat én ontwerp de belangrijkste klantcontact momenten voor een optimale ervaring. 

Je leert hoe je de conversie vanaf het eerste klantcontact tot aan de deal zonder doodlopende sporen kunt inrichten.Met de thema-middagen krijg je praktische handvatten om naar de top van je niche door te groeien. Met mentoring worden de hobbels die je gedurende het gehele traject tegenkomt sneller overwonnen en blijf je gefucussed.

Groei gaat niet over een nacht ijs, daarom ontvang je begeleiding zolang je dat nodig vindt.

Hefboom

Met innovatie, eigenheid en expertise kun je je huidige en nieuwe klanten aangenaam verrassen. Door slim gebruik te maken van aanwezige hoogwaardige kennis en mensen in je organisatie is het mogelijk je niche te versmallen en expert status te verhogen. In de heftige concurrentiemarkt is dit de enige manier om boven het maaiveld uit te steken.Besteed je resources effectief door scherpe keuzes te maken en een lazerfocus in te zetten. 

Maak gebruik van het hefboom effect door voor heel specifieke klanten te kiezen en die te helpen met hun groei. Wordt wereldberoemd bij die specifieke klanten en deel de successen in je niche. Zo en wordt je makkelijker herkend als een top-niche speler en is het makkelijk om naar de top te stijgen.

Extra service

Sommmige klanten die Het ongewone groei en bloeipad volgen vinden het in de praktijk lastig om de strategische aanpak te vertalen naar concrete Marketing en Design oplossingen. Zij ervaren dat bestaande sjabloons en templates voor bijvoorbeeld website te beperkend zijn. Of zij hebben er niet de tijd voor om zich met de uitvoering te bemoeien.

Om snel tot oplossingen te komen die precies bij jouw bedrijf passen, kun je gebruik maken van het Marketing en Design team onder leiding van Sibren van der Burgt. Het bestaat uit zeer ervaren experts die zorgen dat complete websites, alle tekst en beeld, het LinkedIn profiel, emailings, huisstijlen en brochures bedacht en gerealiseerd worden.Alles volledig in lijn met de uitgestippelde klant contact momenten en marketing strategie. Consistent in de kernboodschap, met een eigentijdse styling en perfecte presentatie.

Support

Tijdens het gehele traject van Het Ongewone groei en bloeipad ontvang je begeleiding en ondersteuning. Je staat er nooit alleen voor...

Beperkt aantal klanten

Omdat we het gehele traject van Strategie, Marketing en Design ondersteunen is er slechts plaats voor een beperkt aantal (internationale) bedrijven. Dat helpt ons om klanten optimaal te blijven ondersteunen, niet voor één maand, maar net zolang tot je de top van je niche bereikt!


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: