Overtuig sneller met zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

jan 01 2016
 

Increase your return on Luck

Zowel succesvolle als niet-succesvolle ondernemers hebben geluk. Er is 'Good Luck' en 'Bad Luck'. Pech is bijvoorbeeld aardbeving in Japan of een instortende woningmarkt. Een externe factor verandert het spel. Collins zegt in zijn boek Great By Choice: “The critical question is not ‘Are you lucky?’ but ‘Do you get a high return on luck?'” (p. 168).

Het is de kunst om extra veel uit je "Good Luck" te halen.

New-year-2017-line.jpg#asset:424


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring