Overtuig klanten sneller met tekst, pixels, design en strategie
Home   Programma   Producten   Gratis   Cases   Artikelen Social media Contact
                 
   
             
apr 072017
 

Concrete en meetbare beloftes die de barrieres tot aankoop wegnemen

Nieuwe Merkbelofte

Koploper in hoogwaardige restwarmte
en rest CO2

Overige beloftes:

  • Tuinders besparen tot 90 procent op het aardgasverbruik. Hiermee lopen zij vooruit op de milieu-eisen van de toekomst.
  • De warmte is altijd beschikbaar en onafhankelijk van prijzen op de energiemarkt

Oude Merkbelofte

Groene zekerheid

Oude overige beloftes:

  • Groene energie
  • Zekerheid van levering
  • Verhaal over hoe prachtig het bedrijfs-concept is en hoe complex het was om dit te realiseren

Het probleem

Insteek groene energie is niet waar een klant in eerste instantie op zit te wachten. “Groene zekerheid” is veel te vaag, niet onderbouwd met cijfers, geen overtuigingskracht.

De oplossing

Tijdens de workshop is onderzocht waarin WarmCO2 anders is dan anderen. En wat haalt de klant écht over de streep? Welke harde belofte kun je waarmaken en welke garantie (bijvoorbeeld financiële compensatie) geef je de klant.

Het resultaat

Krachtige nieuwe tagline/slogan en meetbare beloftes. 
Er is helderheid waarop de communicatie te richten. 
De tagline is overal doorgevoerd: website, LinkedIn, etc.

Geïnteresseerd in een Sterke merkbelofte?
Stuur een bericht of tel. 023 540 61 80.

Met WarmCO2 realiseerden we ook:


Post to Twitter Post to Delicious Send Gmail Post to LinkedIn Post to StumbleUpon

[suffusion-the-author]

In 2006 heeft Sibren het bedrijf onder de naam Sibren ontwerpt opgericht. Met ruim 8 jaar ontwerpbureau-ervaring op zak voor corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op www.sibren.nl. Dat was in een tijd dat klanten het internet nog niet ‘ontdekt’ hebben. Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij Software organisaties met trainingen en hands-on marketing/design hun merk en op te bouwen om in de top van hun niche te komen. De ontwerpstudio geeft met praktische design invulling aan de overtuigingsstrategie van IT klanten.