Breid je bedrijf uit in volume, markt of winst

door de Convincing Power principes toe te passen

Campagne voor de conferentie van WarmCO2

jul. 14 2017
 

Campagne, tekst, beeld en design

Een gedrukte uitnodiging als onderdeel van promotie campagne voor de WarmCO2conferentie in mei 2017.

Formaat: A5 - Doelgroep: leiders en bestuurders in Nederland

cover-open.jpg#asset:523

Cover

cover-programma.jpg#asset:524

Binnenkant met programma

sprekers.jpg#asset:526

De 3-luik uitgeklapt

back.jpg#asset:522

Achterkant

cover.jpg#asset:525

Voorkant

Campagne voor de conferentie

Werkzaamheden:

  • Draaiboek en planning qua PR activiteiten opstellen met als target: 100 of meer betalende bezoekers op C-level niveau
  • Onderwerp van titel, stijl, branding en (basis)beeld ontwikkeling die zowel met de TU Delft als WarmCO2 samengaat
  • Mailcyclus met complete content en teasers om online inschrijvingen te stimuleren
  • Promotie en inschrijving op de website warmco.nl inclusief promopagina en geautomatiseerde inschrijf procedure
  • Promotie campagnes op Google, LinkedIn en FaceBook
  • Begeleiding technische werking presentaties van sprekers

Doelstelling

100+ in circulaire economie geïnteresseerde leiders en bestuurders uit Nederland naar het congrescentrum van Terneuzen in Zeeuws-Vlaanderen krijgen.

Advies

We organiseren de promotie 100% vanuit WarmCO2 waardoor de aandacht, branding, email-adressen en communicatie ook na de conferentie blijft doorwerken (Search engine marketing, follow-up, etc) en uiteindelijk niet bij een Event-bureau verdwijnt. Ook is dit een manier om het maximale effect uit het beschikbare budget te halen.

De oplossing

Draaiboek en planning in eigen beheer uitvoeren: hiervoor hebben we intensief met WarmCO2 samengewerkt en zo slim mogelijk van bestaande systemen en workflows gebruik gemaakt. Zo hebben we veel tijd bespaard zonder op de impact in te leveren.

Het resultaat

Een geslaagde conferentiedag met ongeveer 65 bezoekers vanuit de doelgroep; zowel leiders en directeuren als bestuurders vanuit gemeente en provincie. Ongeveer 20 bezoekers van bedrijven rond het WarmCO2 eco-systeem en 10 uit andere groepen.

De branding werkt ook na de conferentiedag door. Ook hebben we een verslag over de conferentie gepubliceerd om de aandacht voor de conferentie te verlengen.

Met WarmCO2 realiseerden we ook:


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: