Overtuig sneller met zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

jan 31 2018
 

Bijzonder dat het nu nog veel wordt gebruikt, het why-how-what woordspelletje van Sinek is al stok-oud, het was 9 jaar geleden dat het op youtube stond!! Toen een eye-opener in de oude economie denkers-wereld. En ook handig, toen.

Ondertussen ziet de wereld er heel anders uit en heb je de purpose of een andere diepere core nodig om de kern van jezelf en bedrijf de komende jaren overeind te houden binnen alle veranderingen.

Feitelijk moet je steeds meer afpellen om toekomst bestendig te zijn/blijven. Dus loskoppelen wat niet bij je kern competenties hoort.

Dan heb je gelijk een paar grote voordelen te pakken: meer focus en hogere toegevoegde waarde = groei met je allerbeste klanten zonder extra investeringen!




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring