Betere klanten door hogere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

jan. 31 2018
 

Toegevoegde waarde is de verbinding tussen je aanbod en de klant. 

Veel ondernemers die ik spreek bieden veel toegevoegde waarde vinden ze, maar vinden niet echt de optimale aansluiting met de klant die ze voor ogen hebben. 

Hebben ze en slechte product/market fit of is hun toegevoegde waarde niet helder genoeg? 

Dit moet je onderzoeken voordat je ergens in je product of propositie gaat sleutelen.




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring