Betere klanten door hogere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

mrt. 04 2018
 

Offline en online marketing lijken erg op elkaar. De basisprocessen zijn gelijk:

  • Aandacht vragen en awareness
  • Van activatie en trials naar betaalde klanten
  • Klanten blijven bedienen
  • Doorverwijzingen verkrijgen

Customer-Lifecycle.jpg#asset:536


Bij SaaS zijn de matrix veel sneller te beïnvloeden, de parameters voor groei zijn kun je stuk voor stuk onderzoeken. Dat kost wel veel tijd, maar het is gestructureerd aan te pakken. 

Een grote vijand is: veranderlijkheid.
Het is vaak een uitdaging weke data invloed heeft op een bepaalde parameter. Vaak blijken aannames toch niet te kloppen en is stuurbaarheid lastiger dan gedacht.



Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring