Overtuig sneller met zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

mei 25 2018
 

Die vraag hoor ik regelmatig. Ook niet vreemd want ik heb mijn bedrijf in 12 jaar zeker 4 keer opnieuw uitgevonden. 

Dit staat er onderaan op deze website: een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

We helpen je om sneller en beter de toegevoegde klantwaarde over te brengen. Met een hogere toegevoegde klantwaarde kun je de winst vergroten of winstgevend worden: je maakt van de leukste klant ook de best betalende klant. 

Wat lever je concreet?

De dienstverlening kent 2 onderdelen: 

Marketing theorie en de Marketing en (web)design afdeling op afstand.

1. Marketing theorie met workshops

In het theoretisch deel gaan we actief met kennis en workshops aan de slag om je unieke klant-overtuigingsstrategie te ontdekken of te versterken. Daarnaast krijg je het gehele traject van je sales tot en met marketing en verkoop veel scherper onder de radar; je ontdekt wat de meest impactvolle optimalisatie-acties zijn. 

Marketing 2018 - Sibren van der Burgt

Hiervoor is het “Convince Customers Faster’ strategy programma ontwikkelt, een flexibele methodiek om in 3 maanden nieuwe stappen met de marketing te zetten of om verder te optimaliseren. 

Bijvoorbeeld als je een nieuw product wilt lanceren naast je bestaande business, autonome groei beter benutten of voor een verbeterslag in je conversie/klantreis.

2. Marketing en (web)design afdeling op afstand

Beschik over een (extra) agile Marketing en (web)design afdeling voor concrete designs en marketing uitwerking die de theorie en aangescherpte propositie vertaalt naar direct gebruik in je bedrijf. Denk aan een compleet opgeleverde nieuwe salespitch (inclusief content) in powerpoint, een custom designed website, advertentie, campagnes, huisstijl, branding, artikelen op je website en LinkedIn, etc. zonder dat er omkijken naar hebt.

Marketing en design afdeling 
op afstand - Sibren van der Burgt

Je kunt de afdeling per maand inhuren en je kunt opzeggen wanneer je wilt, dus geen gedoe en je zit nergens aan vast. Je kiest het abonnement dat bij je past en kunt het altijd up- of downgraden. 

Bijvoorbeeld als je je bedrijf aantrekkelijk wilt maken voor investeerders, campagnes wilt gaan inzetten, je aangescherpte propositie wilt doorvoeren of het onderscheidend vermogen scherper wilt neerzetten.

En voor wie werk je dan

Werken we met een héél selecte groep internationale klanten intensief samen. We hebben ongeveer 85% recurring clients (terugkerende klanten) en werken met de meeste klanten 5+ jaar samen. Elke klant is volledig vrij en maandelijks met de samenwerking stoppen. Dat verzekert klanten dat we continu bezig zijn om tastbare meerwaarde te leveren.

En wat doe jíj nu eigenlijk, kun je dat in 1 zin vertellen?




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring