Betere klanten door heldere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

mei 25 2018
 

Die vraag hoor ik regelmatig. Ook niet vreemd want ik heb mijn bedrijf in 12 jaar zeker 4 keer opnieuw uitgevonden. 

Dit staat er onderaan op deze website: Full Service marketing & designburo voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

Ja, maar wat ís dat dan?

Full Service is ook wel erg veel en een containerbegrip. De dienstverlening kent 2 onderdelen: 

Marketing theorie en de studio.

Marketing theorie met workshops

In het theoretisch deel gaan we actief met kennis en workshops aan de slag om je unieke klant-overtuigingsstrategie te ontdekken of te versterken. Daarnaast krijg je het gehele traject van je sales tot en met marketing en verkoop veel scherper onder de radar; je ontdekt wat de meest impactvolle optimalisatie-acties zijn. Hiervoor is het “Convince Customers Faster’ strategy programma ontwikkelt, een flexibele methodiek om nieuwe stappen met de marketing te zetten of om verder te optimaliseren. 

Bijvoorbeeld als je een nieuw product wilt lanceren naast je bestaande business, autonome groei beter benutten of voor een verbeterslag in je conversie/klantreis.

Concrete ontworpen deliverables uit de studio

Met het praktische deel krijg je concrete designs en marketing uitwerking die de theorie en aangescherpte propositie vertaalt naar direct gebruik in je bedrijf. Denk aan een compleet opgeleverde nieuwe salespitch (inclusief content) in powerpoint, een custom designed website, advertentie, campagnes, huisstijl, branding, etc. zonder dat er omkijken naar hebt.

Bijvoorbeeld als je je bedrijf aantrekkelijk wilt maken voor investeerders, campagnes of events wilt gaan inzetten of het onderscheidend vermogen scherper wilt neerzetten.

En voor wie werk je dan

Werken we met een héél selecte groep klanten – alleen de beste! – intensief samen. We hebben ongeveer 85% recurring clients (terugkerende klanten) en werken met de meeste klanten 5+ jaar samen. Elke klant is volledig vrij en maandelijks met de samenwerking stoppen. Dat verzekert klanten dat we continu bezig zijn om tastbare meerwaarde te leveren.


En wat doe jij nu eigenlijk?



Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring