Overtuig klanten sneller met tekst, pixels, design en strategie

Benut je overtuigingkracht op de belangrijkste momenten

Scherpere klantfocus leidt tot meer A-klanten

De eerst stap om je klanten sneller te overtuigen. Het begint bij de klantfocus en de competenties binnen je organisatie.
We starten met een aantal workshops waarin we je toegevoegde waarde versterken en inzetten:

Na afloop van de workshops heb je een plan met actiepunten waarvan je jaren groeiplezier hebt, én die je een betere verbinding met je A-klanten oplevert.

Groei komt vanuit de klant, daarom is het belangrijk om de KlantFocus en overtuigings strategie op orde te hebben. Met tekst, pixels en design kun je je klant inspireren en verleiden. Voorwaarde om goed te kunnen verleiden is dat je met iets Ongewoons opvalt, iets dat je anders én beter doet dan anderen. Maar dat alleen is nog niet genoeg, je moet het Ongewone ook strategisch inzetten.

Groei begint bij het Ongewone Aanbod. We vinden het de meest effectieve duurzame weg om zonder extra investeringen groei aan te jagen. Marketing-goeroe Robert Bloom, CEO van Publicis Worldwide, gebruikt deze groei-methode al jarenlang. Daarbij gaat hij uit van de verborgen voordelen én van de focus op de kernklant. We ondersteunen je om wereldberoemd te worden bij de A-klanten die groei van jouw organisatie mogelijk maken. Het richtgetal is 15% meer omzet.
 

Bekijk hoe je van abstracte diensten een product maakt en makkelijker verkoopt
 
 

Convince Customers Faster! of your added value

Hoe klanten sneller van toegevoegde waarde overtuigen?



Sibren Strategy & Design is een Full Service ontwerpbureau voor BtB (FIN/TECH) Bedrijven.

© Sibren ontwikkelt en ontwerpt - 2006- - tel: 023 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer