Overtuig klanten sneller van je toegevoegde waarde

met overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

Betere klanten

Benut je overtuigingkracht

Scherpere klantfocus leidt tot meer A-klanten

De eerst stap om je klanten sneller te overtuigen. Het begint bij de klantfocus en de competenties binnen je organisatie. We starten met een aantal workshops waarin we je toegevoegde waarde versterken en inzetten:

  • Waarom het belangrijk is je kernklant met een plan te benaderen
  • Wie is die kernklant precies en waarom kost het veel resources om alle klanten tegijk
  • Met welke toegevoegde ga je de kernklant écht overtuigen
  • Wat wordt je (online) verleidingsstrategie
  • Hoe ziet de klanteis eruit
  • Welke belangrijkste beslismomenten ga je inrichten met overtuig-acties in tekst, pixels en design
  • wat heb je ervoor nodig om het te realiseren?

Na afloop van de workshops heb je een plan met actiepunten waarvan je jaren groeiplezier hebt, én die je een betere verbinding met je A-klanten oplevert.

Groei komt vanuit de klant, daarom is het belangrijk om de KlantFocus en overtuigings strategie op orde te hebben. Met tekst, pixels en design kun je je klant inspireren en verleiden. Voorwaarde om goed te kunnen verleiden is dat je met iets Ongewoons opvalt, iets dat je anders én beter doet dan anderen. Maar dat alleen is nog niet genoeg, je moet het Ongewone ook strategisch inzetten.

  • Kunnen de medewerkers in één zin de toegevoegde waarde benoemen?
  • Is het helder voor Wie je Wat op Welke wijze aanbiedt?

Groei begint bij het Ongewone Aanbod. We vinden het de meest effectieve duurzame weg om zonder extra investeringen groei aan te jagen. Marketing-goeroe Robert Bloom, CEO van Publicis Worldwide, gebruikt deze groei-methode al jarenlang. Daarbij gaat hij uit van de verborgen voordelen én van de focus op de kernklant. We ondersteunen je om wereldberoemd te worden bij de A-klanten die groei van jouw organisatie mogelijk maken. Het richtgetal is 15% meer omzet.


Bekijk hoe je van abstracte diensten een product maakt en makkelijker verkoopt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen: