Overtuig klanten sneller van je toegevoegde waarde

met overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

Overtuigende website

Win online vertrouwen

Overtuigende websites

De website is het nummer-1 middel om te laten zien wat je anders maakt dan anderen. In 2017 gebruikt elke klant, dus ook jouw A-klant, je website om 'bewijzen' van betrouwbaarheid en vakmanschap te vinden voordat ze tot gesprek of koop over gaan.

We bedenken, ontwerpen en realiseren al ruim 10 jaar complete websites van propositie ontwikkeling, tekst en beeld tot aan technische oplevering. Alles perfect afgestemd om optimaal aan te sluiten bij de toegevoegde waarde voor de klant.

De meest voorkomende valkuilen waarvoor je op moet oppassen

Hieronder de top-5 items die je als eerste voor elkaar moet hebben om te zorgen dat bezoekers niet direct afhaken.
Surf eens naar je site zoals hij nu is, kijk mee door de ogen van je A-klant.

Kun je direct antwoord geven op de onderstaande vragen?

  1. Wat is dit?
  2. Wat hebben ze hier?
  3. Wat maakt het anders dan anderen?
  4. Wat kan ik hier doen?
  5. Waar moet ik klikken?

Als je op 1 van de 5 vragen niet direct antwoord kunt geven, verlies je elke dag bezoekers, ze haken snel af.

De bezoeker stelt zichzelf ook de volgende vragen over je organisatie:

  • Is dit een betrouwbaar bedrijf?
  • Wat zijn de ervaringen van klanten?
  • Welke belangrijke dingen worden mij niet verteld?

Iedereen maakt beslissingen op basis van voordelen en risico’s. Als je klanten of partners wilt overtuigen, moet je ook ingaan op de onzekerheden en twijfels. Geef klanten informatie waarmee ze de risico’s snel(er) kunnen inschatten, maak het 'bespreekbaar'. Zorg dus voor dat je reputatie makkelijk na te trekken is, via bijvoorbeeld de Business Analyst, erkende instituten of Social Media. Maak het de potentiële klant makkelijk om snel te kiezen.


Is je website effectief?
 

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen: