Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en grafisch design

D13 - ontwerpen-resoneren

Het juiste gevoel resoneert bij je Kernklant

Design en business kunnen elkaar goed versterken. We geloven dat het essentieel is om met design maximaal het beinvloedingsproces bij je klant te sturen. Het design is een middel om de kernklant te inspireren, het bijzondere van de organisatie te laten voelen en ideaal om voorkeur te krijgen boven je concurenten. Ook maakt het medewerkers sneller enthousiast. Je krijgt de neuzen makkelijker in dezelfde richting. Alles draagt bij aan de juiste merkbeleving bij de belangrijkste klanten en het stimuleert de verkoop van je producten.

Overtuigen

Er is maar één optie om in deze tijd te overleven: je klant overtuigen dat je zijn problemen oplost. Zijn vertrouwen winnen door goed doordacht ontworpen en aantrekkelijke producten in te zetten.

Daarvoor is nodig:

  • Laten zien waarin je als organisatie ongewoon is
  • De klant je product te laten ervaren
  • Tastbare middelen in te zetten om wereldberoemd te worden bij je kernklant
  • Het uitdragen van het waarom en de kernwaarden

Door communcatiemiddelen slim te ontwerpen en elkaar aan te vullen kom je bij je klant pas echt goed in beeld en heb je kans op conversie. Geen losse flodders, maar gericht en gebundeld. Online en offline.

Alleen als je je klant hiermee inspireert zal deze jou verkiezen boven een ander!