Vergroot je business in volume, markt en winst met de Convincing Power Principes

Community building voor een duurzaam innovatief project

Campagne voor de conferentie van WarmCO2

Hoe je 80 directeuren en beleidsmakers rond de tafel krijgt

 

Doelstelling

80+ in circulaire economie geïnteresseerde leiders en bestuurders uit Nederland naar het congrescentrum van Terneuzen in Zeeuws-Vlaanderen krijgen.

Advies

We organiseren de promotie 100% vanuit WarmCO2 waardoor de aandacht, branding, email-adressen en communicatie ook na de conferentie blijft doorwerken (Search engine marketing, follow-up, etc) en uiteindelijk niet bij een Event-bureau verdwijnt. Ook is dit een manier om het maximale effect uit het beschikbare budget te halen.

De oplossing

Draaiboek en planning in eigen beheer uitvoeren: hiervoor hebben we intensief met WarmCO2 samengewerkt en zo slim mogelijk van bestaande systemen en workflows gebruik gemaakt. Zo hebben we veel tijd bespaard zonder op de impact in te leveren.

Het resultaat

Een geslaagde conferentiedag met ongeveer 65 bezoekers vanuit de doelgroep; zowel leiders en directeuren als bestuurders vanuit gemeente en provincie. Ongeveer 20 bezoekers van bedrijven rond het WarmCO2 eco-systeem en 10 uitandere groepen.

De branding werkt ook na de conferentiedag door. Ook hebben we een verslag over de conferentie gepubliceerd om de aandacht voor de conferentie te verlengen.

Werkzaamheden:

  • Draaiboek en planning qua PR activiteiten opstellen met als target: 100 of meer betalende bezoekers op C-level niveau
  • Onderwerp van titel, stijl, branding en (basis)beeld ontwikkeling die zowel met de TU Delft als WarmCO2 samengaat
  • Mailcyclus met complete content en teasers om online inschrijvingen te stimuleren
  • Promotie en inschrijving op de website warmco.nl inclusief promopagina en geautomatiseerde inschrijf procedure
  • Promotie campagnes op Google, LinkedIn en FaceBook
  • Begeleiding technische werking presentaties van sprekers

Voor WarmCO2 realiseerden we ook:

  • Design en content website
  • Research propositie
  • Expert publicaties
  • Corporate style & image
  • Advertenties
  • Leaflets
     

De gedrukte uitnodiging

Voorkant

 

Binnenkant met programma

 

De 3-luik uitgeklapt

 

Achterkant