Een goed product bouwen is niet makkelijk Gebruikers leggen de lat steeds hoger: ze zijn de producten van grote Tech bedrijven gewend en verwachten dat je product of dienst (net zo) doordacht, solide en extreem makkelijk in gebruik is. Uitzoeken hoe je het verkoopt is nog lastiger Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly. De echte grote uitdaging is om de aandacht van de klant te krijgen en te behouden Je concurrenten en honderden andere bedrijven proberen aan dezelfde persoon te verkopen. En jij moet manieren vinden om hun verkooptechnieken te verslaan zonder geld te verliezen. Als je niet on top of mind bij je klanten bent, zal je niet slagen. Hoe goed je product ook is.
Een goed product bouwen is niet makkelijk Gebruikers leggen de lat steeds hoger: ze zijn de producten van grote Tech bedrijven gewend en verwachten dat je product of dienst (net zo) doordacht, solide en extreem makkelijk in gebruik is. Uitzoeken hoe je het verkoopt is nog lastiger Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly. De echte grote uitdaging is om de aandacht van de klant te krijgen en te behouden Je concurrenten en honderden andere bedrijven proberen aan dezelfde persoon te verkopen. En jij moet manieren vinden om hun verkooptechnieken te verslaan zonder geld te verliezen. Als je niet on top of mind bij je klanten bent, zal je niet slagen. Hoe goed je product ook is.
accordionContent
accordionContent
Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
Je concurrenten en honderden andere bedrijven proberen aan dezelfde persoon te verkopen. En jij moet manieren vinden om hun verkooptechnieken te verslaan zonder geld te verliezen. Als je niet on top of mind bij je klanten bent, zal je niet slagen. Hoe goed je product ook is.
Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
blockText - Een goed product bouwen is niet makkelijk
Gebruikers leggen de lat steeds hoger: ze zijn de producten van grote Tech bedrijven gewend en verwachten dat je product of dienst (net zo) doordacht, solide en extreem makkelijk in gebruik is. Uitzoeken hoe je het verkoopt is nog lastiger Klanten zijn steeds mondiger en kritischer.
Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
Gebruikers leggen de lat steeds hoger: ze zijn de producten van grote Tech bedrijven gewend en verwachten dat je product of dienst (net zo) doordacht, solide en extreem makkelijk in gebruik is. Uitzoeken hoe je het verkoopt is nog lastiger Klanten zijn steeds mondiger en kritischer.
Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly. Een goed product bouwen is niet makkelijk
textContent - De echte grote uitdaging is om de aandacht van de klant te krijgen en te behouden Je concurrenten en honderden andere bedrijven proberen aan dezelfde persoon te verkopen. En jij moet manieren vinden om hun verkooptechnieken te verslaan zonder geld te verliezen. Als je niet on top of mind bij je klanten bent, zal je niet slagen. Hoe goed je product ook is.
Uitzoeken hoe je het verkoopt is nog lastiger Klanten zijn steeds mondiger en kritischer. Ze bewegen zich over diverse platformen waardoor ze steeds moeilijker te benaderen zijn. Ze zijn beter ge nformeerd dan ooit en hebben hun bullshit radar op scherp staan. Omgekeerd verwachten klanten dat je beschikbaar bent als ze vragen hebben of product willen aankopen. Instantly.
text
De marketing en sales effort om je diensten en producten te verkopen kost elk jaar een groter deel van je omzet. Uit onderzoek van The Marketing Centre in 2024 blijkt dat maar liefst 67% van de bedrijven geen marketing action plan hebben. Dit betekent dat ze de enorme kostbare post ‘achterstallig onderhoud’ van hun marketing alsnog moeten betalen. Plus de gemiste winst omdat ze al een tijd hun marketing niet meer optimaliseren op hun belangrijkste klanten.
Plus de gemiste winst omdat ze al een tijd hun marketing niet meer optimaliseren op hun belangrijkste klanten.