Breid je bedrijf uit in volume, markt of winst

door gebruik te maken van de Convincing Power principes

00 SSD - NL - Over ons

Over Sibren Strategy & Design

1. Wat doen jullie?

Wij staan voor een verdiepende samenwerking en zetten eigenheid, kerncompetenties én missie van je organisatie strategisch in met tekst, beeld, vorm en internet technologie. Bouwen aan een specialistisch merk in toppositie van je eigen niche zodat de A-klant, A-medewerker en de business partner graag zaken met je doen. Op het internet én daarbuiten.

2. Wie zijn jullie?

Het bedrijf wordt geleidt door teamleider en oprichter Sibren van der Burgt. Zijn carrière startte na de opleiding aan de Kunstacademie in Den Haag in 1996 als junior Designer bij het top 3 design bureau van Nederland (Edenspiekermann) met corporate klanten als Randstad, de Nederlandse Spoorwegen, ABN Amro, Nuon en Rijkswaterstaat. In 2006 heeft hij Sibren Strategy & Design opgericht en helpt (FIN/TECH) bedrijven van ± 30 FTE in het ambitie om hun markt (sneller) te veroveren.

3.Waarom helpen jullie financiële, technologie en maakindustrie bedrijven groeien?

We geloven dat bedrijven (internationaal) makkelijker en sneller kunnen doorgroeien als:

  • ze ondanks groei trouw blijven aan hun bestaande cultuur
  • ze bestaande expertise bij slechts één kernklant inzetten
  • ze hun eigenheid inzetten om anders te zijn dan anderen

Het enthousiasme, inzet en inspiratie die vernieuwing met zich meebrengt levert een positieve brijdage aan de wereld.

4. Hoe helpen jullie bedrijven met groei en vernieuwing?

Met krachtige programma's en verschillende samenhangende oplossingen waardoor je bedrijf voorbereid is om de stap te maken naar het buitenland of in Nederland een groter marktaandeel verovert.

We borgen het DNA en de bedrijfscultuur als een anker, terwijl je naar hartelust verandert om nieuwe markten te veroveren of verdiept in bestaande markten.

Door het programma ben je met overtuigings strategie, marketing en design goed voorbereid om sneller door te groeien in je 'eigen' markt.

Hoe experts samenwerken