Overtuig klanten sneller met tekst, pixels, design en strategie

Downloads

Merkbelofte
De 3 beloftes (pdf) >

Programma's
Convince Customers Faster! Full Edition (pdf) >
Convince Customers Faster! Strategy Edition (pdf) >

Waarom
5 x Waarom (pdf) >

Recept
Het beste recept om te ... (pdf) >

Bedrijven met hun toegevoegde waarde helpen groeien

In 2006 heb ik Sibren ontwerpt opgericht. Ik had ruim 8 jaar bureau-ervaring op zak en heb veel voor corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en gewerkt. In 1996 was mijn eerste website al in de lucht op www.sibren.nl. Dat deed ik natuurlijk in de avonduurtjes, want bij de ontwerpbureau's waar ik werkte en bij klanten moest internet nog 'ontdekt' worden.
Met mijn achtergrond help ik organisaties en medewerkers om de volgende klantvraag te beantwoorden:

Wat moeten we doen om klanten sneller te overtuigen?

Om die vraag te beantwoorden heb ik diverse aansluitende producten en programma's ontwikkeld. De kerncompetenties vormgeven én uitdragen. Met beide benen op de grond.

Continue verandering, hoe ga je ermee om?

En wat is er mooier dan een bedrijf dat zichzelf kan vernieuwen om te groeien en te bloeien tot volle potentie bereikt is?
Daarom is mijn missie is: Ondernemers helpen hun organisatie zelf te vernieuwen. Mijn droom is om in 2020 een methode ontwikkelt te hebben waarbij ‘vernieuwing van de organisatie’ makkelijker wordt, meer vanzelfsprekend. Over 7 jaar zullen veranderingen alleen nog maar sneller gaan...

Praktische invulling is Convince Customer Faster!, een methode waarmee je de eigenheid van je organisatie verder ontwikkelt en strategisch inzet via Sales, Marketing en Design om de A-klant te verleiden.

Creatief en zakelijk

Tijdens mijn opleiding in 1990 aan de Kunstacademie KABK in Den Haag is het onderzoeken naar creatieve mogelijkheden to 'kunst' verheven. Dat was voor mij een start van veel inspiratie opvangen en delen. Ik vond het leuk om die inspiratie terug te voeren naar oplossingen voor problemen in de dagelijkse zakelijke praktijk.

Ervaring

Het vinden van praktische design oplossing heb ik op diverse gerenommeerde ontwerpbureau's verder uitgediept in de periode van 1996 tot 2005. Zowel bij een bureau met 100 medewerkers waar we voornamelijk de basis identiteit ontwikkelden voor overheid, banken en multinationals. Daar werkte ik voor corporate klanten als ABN-AMRO (jaarverslag, afschriftenmap, etc), NS (basis huisstijl), Nuon, Randstad en Rijksluchtvaartdienst. Na negen jaar bureaupraktijk wilde ik dichter bij het zuivere probleem komen zonder tussenkomst van managers en ego's. Daarom ben ik met een eigen ontwerpbureau gestart: direct samenwerken met de klant die tegen het probleem aanloopt.

Creatieve bron

Uitgaan van zuiverheid is de bron van bevlogen samenwerken, daar ligt ook mijn fascinatie voor het concept FLOW. Mijn persoonlijke kernwoord is Vernieuwing.

Ongewone aanbod

Met creativiteit heb je natuurlijk nog lang geen omzet in je organisatie. Daarom ben ik mij vanaf 2010 verder gaan ontwikkelen richting marketing en sales. Het heeft weinig zin om iets waanzinnigs te maken zonder een strategie die hout snijdt. Cash komt vanaf de klant en ik ben voorstander van verkopen zonder drempels. Een ongewoon aanbod formuleren, vanuit de kerncompetenties van je organisatie. De meest krachtige manier om te groeien.

Voor die kennis en ervaring heb ik diverse trainingen en seminars gevolgd, ik geloof sterk in permanente educatie. Ook leer ik continu van mentor en coach over de business en sales kant. Niet alleen voor mijn eigen bedrijf, maar ook om klanten een up-to-date methode voor succesvol ondernemen aan te kunnen blijven bieden.

Centraal in de diensten van Sibren ontwikkelt en ontwerpt staat het ongewone aanbod. Dit is de manier om met de sterkste kerncompetenties van je organisatie een aanbod samen te stellen dat moeilijk kopieerbaar is, uniek en het grootste probleem van je kernklant oplost.

Teams met senior expertise

Met dit inzicht ben ik rond 2006 open gaan samenwerken met klanten en andere experts in teamvorm om samen de beste oplossing boven tafel krijgen. Zo dicht mogelijk bij de bron, daar waar KlantenVoorkeur ontstaat. Een succesvolle manier van werken waar de klanten erg enthousiast over zijn. Met enkele experts vorm ik een vast team waarmee de keten voor Website en Content Online ontsloten is. Per project breid ik het expert team uit, waar nodig, om samen de beste oplossing boven tafel te krijgen.

 

 
 

 


Sibren Strategy & Design is een Full Service ontwerpbureau voor BtB (FIN/TECH) Bedrijven.

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: 023 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer