Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en grafisch design

aug 30 2009
 

01.jpg

Klein bedrijf, gespecialiseerd in educatieve toetssoftware (voor o.a. CBR en universiteiten)

Doel korte termijn:
Binnen twee weken een kleine beursstand inrichten van 16 m2 ter promotie van een nieuw softwareproduct.

Doel langere termijn:
Verkoopmiddelen ontwikkelen.

Voorstel:
Een passende slogan en teasend beeld bedenken voor het nieuwe product en parallel daarmee items voor de beursstand ontwerpen. Achterliggend idee: creëer een familie.

Vertaling:
Slogan, stijl, logo, posterserie, brochures, beeldschermvormgeving in kleurrijke stijl met toetsen.

Resultaat:
Positieve reacties op het nieuwe product en contacten voor de follow-up.

02.jpg

We hebben gebruik gemaakt van posters tot 2,5 meter breed.

05.jpg

03.jpg

Voor deze klant is een complete styling ontworpen inclusief het logo

01-2.jpg

Het design van de online toetsing software

08.jpg09.jpg

Een folder: cover met binnenwerk

15.jpg16.jpg

Een postercampagne

14.jpg12.jpg11.jpg

En de basisopzet van de manual, opgeleverd in Indesign

18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg22.jpg

En een basis om de website aan te passen naar de nieuwe styling

04.jpg


Geschreven door: Admin

Admin

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring