Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Case: Saen Options website

sep. 25 2007
 

Snel groeiend middelgroot bedrijf, elektronische beurshandel

Doel korte termijn:
Via de website (nieuwe) werknemers binden.

Doel langere termijn:
Verhogen van de merkwaarde.

Voorstel:
Een passende slogan en basisconcept bedenken voorde visuele vertaling van de bedrijfsfilosofie. Website moet de specifieke doelgroepen prikkelen.

Vertaling:
Opvallende website en slogan, die aan alle competenties voldoen.

Resultaat:
- Website en slogan zijn onderscheidend in de branche.
- De slogan is zelfs bruikbaar bij functioneringsgesprekken.
- In de overige items is het basisconcept doorgevoerd.
- De organisatie is trots op de nieuwe website.
- De uitingen verhogen de merkwaarde.

Ga naar de website

08.jpg

De Eight Elements of Excellence komen terug op de pagina

09.jpg
10.jpg
11.jpg

Elk main-button heef een eigen illustratie

12.jpg

Voor deze klant is de complete styling en branding ontworpen

Posters met de Eight Elements of Excellence

Advertenties

22.jpg

Beurs banner

23.jpg

Webbanners

19.jpg
20.jpg

In 2008 hebben we een complete restyling doorgevoerd


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: