Vergroot je business in volume, markt en winst

met de Convincing Power Principes

Case: Logo, huisstijl, campagne en promotie materiaal Toko bv

aug. 30 2009
 

Tokobv is een specialist in educatieve toetssoftware (voor o.a. CBR en universiteiten)

Doel korte termijn:

Binnen twee weken een kleine beursstand inrichten van 16 m2 ter promotie van een nieuw softwareproduct.

Doel langere termijn:

Verkoopmiddelen ontwikkelen.

Voorstel:

Een passende slogan en teasend beeld bedenken voor het nieuwe product en parallel daarmee items voor de beursstand ontwerpen. Achterliggend idee: creëer een familie.

Vertaling:

Slogan, stijl, logo, posterserie, brochures, beeldschermvormgeving in kleurrijke stijl met toetsen.

Resultaat:

Positieve reacties op het nieuwe product en contacten voor de follow-up.

02.jpg

We hebben gebruik gemaakt van posters tot 2,5 meter breed.

05.jpg
03.jpg

Voor deze klant is een complete styling ontworpen inclusief het logo

01-2.jpg

Het design van de online toetsing software

08.jpg
09.jpg

Een folder: cover met binnenwerk

15.jpg
16.jpg

Een postercampagne

14.jpg
12.jpg
11.jpg

En de basisopzet van de manual, opgeleverd in Indesign

18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg

En een basis om de website aan te passen naar de nieuwe styling

04.jpg


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: