Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Eigenlijk verdien je beter

aug. 21 2019
 

Daar zit je dan. Je wilt weer even gas geven op de business development en hebt een upgrade van je brand nodig: een krachtige visualisatie van je propositie en een opgefrist design nodig. En dat moet doorvertaald worden naar de rest van de look & feel.

Even Googlen op branding, marketing en huisstijl levert veel hits op waar je niet echt verder mee komt. Want hoe weet je wie het beste resultaat levert?

Toch maar weer bij hetzelfde buro vragen. Wel zo makkelijk toch? Trouw aan je leveranciers. Vaak terecht, want die samenwerking loopt al een langere tijd, niets mis mee.

Of toch niet helemaal terecht? Verdien je beter, kan de leverancier eigenlijk niet echt meer met je nieuwe wensen meekomen? Als je bedrijf groeit, moet de omgeving met je meegroeien zonder in te boeten op leverbetrouwbaarheid, snelheid en kwaliteit mogen niet inboeten.

Zet alle voor- en nadelen van je marketing/(web)design buro eens op een rijtje: Als je eerlijk bent, wat heeft je bedrijf nu nodig om écht door te pakken naar een nieuw level?

Soms 'beperkt' het huidige buro je om de doelstellingen en ambities waar te maken. Eigenlijk kun je die samenwerking niet meer permitteren. Het risico om over te stappen wordt ruimschoots gecompenseerd door betere resultaten op een niveau die je bedrijf NU nodig heeft.

.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: