Overtuig krachtiger met marketing content design

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, branding, web en visual design

Case: Splash screen design All Options

mrt. 14 2009
 

New splashscreen for All Options to inform about the acquisition.

On March the 6th All Options acquired Saen Options to strengthen its position as a leading market maker and liquidity provider.

The website of Saen Options now contains a splashscreen, designed bij Sibren Strategy & Design. Go to www.saen.com to see the details.

 


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: