Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Maar wat doe je nu eigenlijk?

mei 25 2018
 

Een goede vraag natuurlijk, je wilt weten wat voor vlees je in de kuip hebt. En je probeert zo snel mogelijk te ontdekken: 

  • kom ik hiermee (sneller) verder bij wat ik wil bereiken
  • lost het zonder gedoe mijn urgente probleem op. 

Dus die vraag krijg ik ook. Niet vreemd want mijn bedrijf is in 12 jaar zeker 4 keer opnieuw uitgevonden.

Dit staat er onderaan op deze website: een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

In 2 zinnen

We maken je toegevoegde klantwaarde beter zichtbaar en helpen je die klantwaarde makkelijker over te brengen zodat je klant zichzelf sneller kan overtuigen om je dienst te gebruiken. 

Met een hogere toegevoegde klantwaarde kun je de winst vergroten of winstgevend(er) worden: je maakt van de leukste klant ook de best betalende klant. 

Wat lever je concreet?

De dienstverlening kent 2 onderdelen: 

Marketing theorie en de Marketing en (web)design.

1. Marketing theorie met workshops

In het theoretisch deel gaan we actief met kennis en workshops aan de slag om je unieke klant-overtuigingsstrategie te ontdekken of te versterken. Daarnaast krijg je het gehele traject van je sales tot en met marketing en verkoop veel scherper onder de radar; je ontdekt wat de meest impactvolle optimalisatie-acties zijn. 

Marketing 2018 - Sibren van der Burgt

Hiervoor is het “Convince Faster’ strategy programma ontwikkelt, een flexibele methodiek om in 3 maanden nieuwe stappen met de marketing te zetten of om verder te optimaliseren. 

Bijvoorbeeld als je een nieuw product wilt lanceren naast je bestaande business, autonome groei beter benutten of voor een verbeterslag in je conversie/klantreis.

2. Marketing en (web)design sprints en projecten 

Hiermee maak je een flinke spurt met jouw belangrijkste thema. Het team is een agile Marketing en (web)design buro voor concrete designs, marketing en website uitwerking die theorie en bijvoorbeeld propositie vertaalt naar direct gebruik in je bedrijf. Denk aan een compleet opgeleverde nieuwe salespitch (inclusief content) in powerpoint, een custom designed website, advertentie, campagnes, huisstijl, branding, artikelen op je website en LinkedIn, etc. Voor websites, kijk op ConvinceSite.com

Ideaal om eens te kijken hoe een (nieuwe) samenwerking bevalt.

Bijvoorbeeld als je een nieuwe website wilt, propositie verscherpen, een advertentiecampagne wilt starten, een nieuwe huisstijl, etc.

3. Marketing en (web)design afdeling op afstand

Hierbij gaan we een stap verder. Hier kijken we naar je marketing en sales als een proces en geven het een constante aandacht om te groeien. Door regelmatig effectief tijd aan je marketing- en sales workflow te besteden ga je automatisch meer omzet uit new business halen. Of wordt de sales cycle korter. We zorgen dat dit keer "het marketing & sales treintje" op de rails blijft en een moderne TGV wordt. Dat kan alleen als er constant aandacht en liefde aan dit proces gegeven wordt.

Marketing en design afdeling 
op afstand - Sibren van der Burgt

Je kunt de afdeling per maand inhuren en je kunt opzeggen wanneer je wilt, dus geen gedoe en je zit nergens aan vast. Je kiest het abonnement dat bij je past en kunt het altijd up- of downgraden. Nieuwe klanten mogen met een sprint of project starten of een proefmaand starten.

Bijvoorbeeld als je je bedrijf aantrekkelijk wilt maken voor investeerders, continuïteit en gestroomlijnde marketing en sales processen wilt, een professionaliseringsslag wilt maken, je aangescherpte propositie consequent wilt doorvoeren of het onderscheidend vermogen en branding consistenter wilt neerzetten.

En voor wie werk je dan

Werken we met een héél selecte groep internationale klanten intensief samen. We hebben ongeveer 85% recurring clients (terugkerende klanten) en werken met de meeste klanten 5+ jaar samen. Elke klant is volledig vrij en maandelijks met de samenwerking stoppen. Dat verzekert klanten dat we continu bezig zijn om tastbare meerwaarde te leveren.

En wat doe jíj nu eigenlijk, kun je dat in 1 zin vertellen?




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: