Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Het delen van mensen en kennis in je netwerk

aug. 17 2009
 

Vandaag zag ik de recente video-posting van Thomas Power op Ecademy.com. Een inspirerend filmpje (via twitter kwam ik bij de link, lekker random). Het delen van mensen en kennis in je netwerk is geen bedreiging!

Een bevestiging dat werken met een (virtueel) flexibele club professionals echt succesvol is. En vooral leuk en inspirerend. The sky is the limit!

Sibren van der Burgt

Hoe onderscheidend durf je te zijn?


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: