Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Ingewikkelde klantreis

jan. 31 2018
 

Incremental developement en mooie experimenten binnen de klantreis in je app en op de website. 

Hard nodig om de klant online door je inspiratie-overwegings-beslis fases te helpen door te testen, te teweaken, te optimaliseren. En hoe meer losse stukjes je optimaliseert, hoe verder het overzicht van de gehele funnel uit het zicht raakt... 

Kleine iteraties zonder een birdview en strategie worden samen...  alleen heel veel kleine losse flodders. Mooie, slimme flodders, dat dan weer wel. 

Een ingewikkelde de klantreis vraagt om een heldere overtuigingsstrategie en roadmap.




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: