Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Een optimaal vertrouwen in de tijd van nep-nieuws

jan. 31 2018
 

Als bezoeker van een website wil je graag goed ervaren wat je aangeboden wordt - zoekend of het iets toevoegt aan wat je al weet, kent of hebt.

Als website eigenaar wil je graag je toegevoegde waarde op elk contactmoment en dus ook op elk beeldscherm optimaal overbrengen.

Vaak zie ik dat het niveau van beleving per pagina en ook verschillende schermgroottes enorm verschilt. En dat is een gemiste kans. Naast toegevoegde waarde is betrouwbaarheid en kwaliteit steeds belangrijker. Mensen zijn allergisch voor nepnieuws en zoeken naar betrouwbare leveranciers.

Voor een optimaal vertrouwen moet de uitstraling consistent zijn, ook bij verschillende apparaten als mobiel, tablet en laptop. Veel voorgebakken templates missen deze consistentie. Dit is geheel in lijn met een goede Branding: een ervaring creeren waarbij je je klant inspireert, met toegevoegde waarde verrast en bewijst dat je consistent kunt leveren.

Alleen grote lijn in marketing en design is niet meer voldoende, ook een vlekkeloze uitvoering bewijst je aandacht voor de klant en excellente levering van je dienst of product.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: