Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Bijna 20 jaar in bedrijf

mei 13 2022
 

Met een geweldige sprint van 1 januari tot nu (13 mei) is weer gelukt dankzij de beste klanten die ik me kan voorstellen. Het was een goede beslissing van ongeveer 5 jaar geleden om mijn bedrijf NIET meer te laten groeien en op te schalen, maar klein te blijven met een remote team van experts in de eerste schil die een wereldwijde MarCom afdeling op afstand levert.

(Snel) Groeien kost veel geld en persoonlijke tijd - dat heb ik zelf 10 jaar geleden ervaren. I vond toen dat ik een betere ondernemer moest worden, plat gezegd vanwege de 'status'. En groeien hoorde bij goed ondernemerschap hebben de goeroes stevig verkondigd, dus dat hoort zo, toch? 

Nu na bijna 20 jaar mijn eigen bedrijf, zie ik dat klein en flexibel zijn veel voordelen heeft, zeker tijdens de pandemie en turbulente laatste jaren. In de afgelopen 6 jaar heb ik mijn bedrijf bijna uitsluitend online gebouwd en het pandemische WFH-probleem (werk vanuit huis) heeft zakelijk geen invloed op mij en de inkomsten gehad. 

Vriendelijk zijn, kwaliteit leveren en bullshit overslaan de lange termijn focussen werkt het beste voor mij.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: