Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Toegevoegde waarde

jan. 31 2018
 

Toegevoegde waarde is de verbinding tussen je aanbod en de klant. 

Veel ondernemers die ik spreek bieden veel toegevoegde waarde vinden ze, maar vinden niet echt de optimale aansluiting met de klant die ze voor ogen hebben. 

Hebben ze en slechte product/market fit of is hun toegevoegde waarde niet helder genoeg? 

Dit moet je onderzoeken voordat je ergens in je product of propositie gaat sleutelen.




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: