Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Stroomlijnen van processen kleinere fondsbeheerders kan ook in communicatie

jan. 29 2020
 

Voor ambitieuze Asset Managers met funds (of funds) en beursbeleggers is verandering een constante. Zoals de strategieën die altijd al continu afgestemd moeten worden op global events. Kleiner wordende marges door lagere alfa of lage rente en de mondige klant die transparantie eist, zijn sterke drivers om naar nieuwe oplossingen te kijken.

Een goed recent voorbeeld is de toevoeging van Slim Vermogensbeheer bij Auréus. Er ontstaat een AuM van 1,2 miljard. Voor NL maatstaven een grotere partij, maar global gezien net groot genoeg om serieus een toontje mee te blazen met software voor diversificatie en stoomlijnen van interne processen.

Wil je je communicatie ook gaan stroomlijnen? En met meer transparantie naar klanten en investeerders communiceren zonder je concurrenten te mee te laten kijken? En je klanten juist NIET in het nieuws brengen?

Neem dan contact op voor een kop koffie.


Bron: FondsNieuws


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: