Beste klanten door maximale toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

nov. 04 2010
 

Sinds de zomer komt er een select gezelschap ondernemers bij elkaar voor intervisie onder de noemer Creating Flow.

Allen hebben een professionele band met Sibren door (indirecte) samenwerking tijdens projecten. Dat kan iemand uit het kernteam zijn maar ook klanten waar we mee samenwerken.Tijdens de bijeenkomst wordt er samen gegeten en open gesproken over de volgende stap. Door de open en vertrouwde en prettige sfeer ontstaan er spontaan levendige gesprekken over allerlei zaken. De kern is dat iedereen oprecht geïnteresseerd is in elkaar en beseft dat inzicht begint met luisteren. De leden van de club hebben zich aangemeld via de clubsite. Daar staan ook de eigenschappen van de groepssamenstelling. Het mooie van het Meetup-systeem is dat je lid kunt zijn zonder directe verplichtingen. En als je aan een bijeenkomst deel wilt nemen klik je even op de knop en het is geregeld. Op de clubsite kun je ook berichten plaatsen en er is een besloten forum dat alleen voor lezen zichtbaar is. Om het intieme karakter van de  groepsbijeenkomsten te borgen blijft het per meeting bij maximaal 12 deelnemers. Door de opzet is een bijeenkomst met vijf mensen net zo sprankelend als met twaalf.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer