Meer zichtbare toegevoegde klantwaarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

apr. 07 2011
 

**OFFER**AANBOD** _ Kracht, overtuiging, wendbaar en er helemaal voor gaan. Om je heen hoor je het publiek, de trommels die je helpen met het ritme om de adrenaline onder controle te houden. Ondanks de inspanning merk je dat de spieren je fantastisch in balans houden... topsport! Ok, topsport is hard werken, dus...? Het lijkt alsof de turner alles alleen doet. Hij staat in het midden, levert zichtbaar fysieke inspanning en krijgt alle aandacht. Toch zou de turner het zonder publiek en de trommelaars niet met zoveel plezier doen. Iedereen is nodig om deze "vibe" zo voor elkaar te krijgen. En wellicht zijn er meerdere ander turners naast hem, dat kunnen we hier immers niet zien. Helder doel voor ogen Pas als je een goede focus hebt kun je de juiste beslissingen maken. Dat geldt ook voor leiding gevenden of eigenaren. Een duidelijke keuze in product, aanpak en communicatie, verpakt in een heldere strategie. Focus bepaling komt tot stand door overtuiging, creatieve denkprocessen en het gewoon doen. In de waan van de dag is focus best lastig! Het new ways abonnement is geschikt om juist die focus te ontwikkelen of om deze helder te communiceren. Ook kunt gebruik maken van de beslisversneller. Bij een complexe alliantie vorming met ProRail hebben we de mini-workshop voor het MT ingezet en binnen 30 minuten was er gecommiteerd een beslissing genomen. Kijk bij producten voor meer voorbeelden en mail voor een prijsopgave.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring