Betere klanten door heldere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, UX en visual design

jan. 31 2018
 

Branding en conversie (salesfunnel), twee hoofd-elementen in de marketing en design, beide zijn ze belangrijk. 

Conversie opgebouwd uit vele A/B tests en mist een hart; mensen willen uiteindelijk zaken doen met mensen vanwege vertrouwen, kwaliteit en top-executie. 

Branding gaat om relatie, een gevoel, vertrouwen door een samenhangend verhaal en aansprekende cultuur. 

Hoe houd jij zowel branding als conversie binnen je bedrijf beide levendig en in evenwicht?
Met welke van de 2 ben je nu in kwartaal 1 weer flink aan de slag?




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een Full Service marketing & design buro voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 (0)23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring