Betere klanten door hogere toegevoegde waarde

overtuigingsstrategie, (SaaS) marketing, web en visual design

jan. 31 2018
 

Opschalen en versnellen. Het is een soort van race om zo snel mogelijk zoveel mogelijk nieuwe klanten door je funnel te loodsen. 

Dat klink goed, want meer klanten betekent meer omzet toch? En met meer omzet en winst kun je investeren in je doelen. 

Toch kun je méér winst halen door te werken met BETERE klanten. Niet dat klanten goed of slecht kunnen zijn, maar een betere match met de klant aan wie je het makkelijkst de hoogste toegevoegde waarde kunt leveren.  

Als je meer waarde toevoegt per klant, kun je ook een hogere prijs voor je diensten vragen en verbrand je minder cash aan nieuwe klanten werven. Per saldo houd je dus meer winst over met minder gedoe. 

Heb jij het rekensommetje al gemaakt?




Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Van 1996 tot en met 2004 heeft Sibren bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl. Toen moest hij nog aan klanten uitleggen wat 'het internet' is en hoe je de website op je computer kon 'toveren', Google was er toen nog niet.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen verkopen.

De ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >


De beste opties om klanten sneller van je toegevoegde waarde te overtuigen:


Sibren Strategy & Design is een marketing & design afdeling voor Business to Business bedrijven in Finance, Technologie en de maakindustrie

© Sibren Strategy & Design - 2006 - - tel: +31 23 540 61 80 - algemene voorwaarden - disclaimer - privacy verklaring